Vilken dag

Skit vilken dag det började med att jag körde min killes mamma till kallax flygplats hämtade upp henne kl 03:40 så när jag hade släppt av henne gick det fort hem så jag skulle få någon sömn innan jag skulle vakna och fara och sälja på Arcus loppisen med Anna skit så trött jag var när jag vaknade med det var bara att kliva upp Vi fick sålt en del men synd att det inte var bättre väder så hade det nog kommit fler folk Vi tänkte fara och sälja nu här snart igen hoppas det är finare väder Har känt i huvudet hela dagen som att det skulle åska men inte har det kommit någon åska Har just matat våran fyra månader stora Alexander så nu sover han för natten få se hur många timmar han sover i natt allt mellan 8-12 timmar sover han så det är jätte skönt ska inte klaga Imorgon så ska jag på gymmet igen och träna både Styrke och kondisen blir det när man inte gick på några promenader det känns i kroppen att man inte har rört sig idag Så skönt förresten att man kan blogg från mobilen igen .jag bloggar mest från mobilen Kommer lite bilder från loppisen och från igår när Alexander var prick fyra månader då han fick smaka potatis puré för första gången




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback