lite om våran skrutt

 
 
 
Vad kul att Blogg.se har gjort om lite så man kan göra lite mer =) hoppas man snart kan blogg från mobil appen för det är där mest jag bloggar ifrån
 
 
Våran älskade son Alexander blir hela FYRA månader på fredag den 6/7 vad tiden går for och han lär sig så himla mycket saker hela tiden man hinner knappt med ändå är jag mamma ledig den ända gången jag är ifrån han är när jag är på GYMMET eller på BI BINGO men ska börja ta med han på GYMMET har också fått min kompis Anna att skaffa GYMMKORT på Inpuls =) så nu kan vi ta med oss våra skruttar på GYMMET ibland
 

Längtar till på FREDAG då våran älskade skrutt är FYRA månader så då ska vi börja med smakisar ska bli så himla kul längtar så
 
har fått köpa en massa massa dregel lappar nu dreglar han för fullt så man hinner typ bara sätta ditt en ny så är den helt blöt av dregel det är bara några va dom jag har köpt
 
Den här ersättningen får våran lilla gosse hans mage mår så bra av den fast jag saknar ibland det där mysiga och amma men det funkade inte när han inte tåll mjölk och får gasig mage av vissa saker jag äter =(
 
vi får den på recept köper 6st burkar för 120kr
 
nä nu måste jag gå skrutten börjar bli lite trött grining
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback