Lite omm Dopet och träningen




Nu var det ett tag sen man var här och skrev på bloggen har varit så mycket med träningen. massa tårt bak och sånt har knappt suttigt still den senaste tiden har jag inte varit på gymmet,stanpromenerat,hos folk så har jag varit hemma och bussat med min underbara älskade lilla gosse som nu har fått ett namn på riktigt vi hade dop i lördags i Örnäsets kyrka så fint var det och vi bjöd på fika i lokalen

lite bilder från dopet



Alexander var så lung och snäll i kyrkan han somnade tillomed vaknade inte alls när dom spelade och sjöng trodde han skulle vakna när prästen skulle strika vatten på huvudet men ike sov så gott rörde inte en min



Tårtorna som jag och Sara har gjort helt själva =)


fick hjälp med paket öppningen



min lilla söta kusin Julia


------------------------------------------------------


Lite om träning

så jävla kul att träna och promenera det är så man blir beroende att röra på sig hela tiden kan som inte vara still typ i två sekunder och det märgs på vågen,mått bandet och kläderna =) så himla kul att man ser och känner hur kroppen blir i bättre form

kommer lite bilder
från gymmet och från mina promenader


image description


har nagel trång på storn tå nu är det bättre men tidigare fick jag bara värma upp i vanliga skor och sen byta till sandaler och när jag promenerade hade jag sandalerna


men nu är det bättre så jag kan ha vanliga skor på mig i dag så köpte jag ett par till nya tränings skor plus älsklingen hittade lika danna med så han slog till med ett par till sig själv dom kostar 699kr på Stadium
så sköna skor känner inte alls av något av nagel trång som jag känner i vissa skor lite gran har varit på CIRKEL träninge och en kvälls ptomenad med dom i kväll och är helt kär i dom skona kommer nog vara tvungen att köpa ett par till säkert

mina är dom gul gröna och kom på när jag kom hem att dom passar ihop till mitt gul gröna tränings linne


har fått låna en sån där tag och lägga i skon som säger hur lång,hur snabbt och sånt man går är super kul så kan man spara i mobilen så ser man tillbaka hur långt och snabbt man går =)

har också köpt lite nya tränings kläder på stadium på rean i Måndags när jag,Anna hennes kille och dom lilla Elton
Anna fundade på rean med några tränings linnen har fått henne att skaffa kort på Inpuls så vi ska fixa det imorgon det ska bli kul =)



är som sugen att skaffa mig en sån här



Det här är det bästa köpet jag har gjort för något år sen är en sån här so på bilden nedan är super bar när man tränar går och städar hemma så slipper man ha mobilen på sig eller fassna i någon sladd när man tränar super bra sak man kan lyssna på musik och prata i mobilen i den



lite mat bilder

Kycklingsallad,keso och ägg

Proteinpankaka med bär och vanilj kessela

Sallad från mat och prat

kvarg och jorgubbar




Nää nu ska jag hoppa ner i sängen och sova så man orkar upp om någon timme och matta skrutten och sen gå på promenad med Anna





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback