Bf om 7 dagar är less




Snart ger jag upp kan inte sova det är tredje natten nu i rad jag har svårt att somna :(

Har svårt att komma till ro är jag inte kissnödig,bajs nödig, turstig, nyster, snyta sig,hostar, måste vända på sig för man inte hittar någon skön ställning, uppstötningar, mår lite illa, svetas, hungrig och så vidare

Vill bara kunna somna jag är ju trött och gäspar men det händer inget jag som brukar somna deräkt jag lägger mig ner och blir tyst


Har värkligen märkt dom senaste dagarna att man är lågt gången har börja bli riktigt less och små gnäller för mig själv

Vet ej varför jag verkar så positiv bland folk tillomed till hjärtat det är ju inte ovanligt att man blir less nu i slutet men det är väl för jag inte är en så person som gnäller och vill inte vara till besvär

Nu får du komma ut till oss vill ha ut dig till värden så vi får mysa med dig och lära känna varan kom ut nu


Kl är snart halv 4 och jag ska bara hos BM kl halv 9 kommer vara så trött om jag inte luckas somna snart och kanske inte behöver vakna vad fjärde minut för något

Känns som det är långt borta innan du kommer ut mina få samandragningar och förvärkar jag har är ju mysiga tar inte det minsta ont eller obehagliga på något sätt

Bf om 7 dagar hoppas det händer innan men vad jag tror och känner så tror jag få gå över tiden en massor :(




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback