Ojj det blev visst lite blöt :)





Såg på film sen igår när den var klar så gick jag på toa för att kissa jag kissade och efter jag hade torkat mig så hostade jag till så då gick mitt vatten fattade som inget sa oj och ställde mig upp och det kom bara mer så fick sätta mig på toa stolen min älskade kille kom in på toan när han hörde mitt oj så fattade han att det var något så kläde på mig lite så ringde jag fl dom ville jag skulle komma in på en koll så vi åkte in men fick fara hem igen

Vattnet gick ca 23:15 den 4/3 så inom 72 timmar så sätter dom igång mig om det inte händer nå

Har lyckas ganska bra att sova har nu börja känna mer och mer

Känns som man är i någon dröm eller nå kan inte fatta att det är sant att skrutten kommer ut snart




Kommentarer
» Sara

Så himla spännande, du har nåt jätte häftigt framför dig. Det absolut bästa jag har varit med om. Tänker oå er!

Åhh spännande!


Kom ihåg






Trackback