Redan Mars inte länge kvar nu




ja vad har hänt idag hmm
som jag skrev tidigare så har jag varit på en kort promenad fick ta på mig brodarna det var lite halt på vissa ställen så man inte halkar när man vaggar fram som en flodhäst =) det var jätte skönt ute och få frisk luft längtar verkligen när man kan gå som folk plus med barnvagnen ute när skrutten kommer ut
när jag kom in så käkade jag lite och sen la jag mig i sängen och slog på tven och då fick jag lite förvärkar och någon samandragning dom känns mera och mera men ont gör dom inte

just före 19:00 så kläde jag på mig och for till Barnenshus dom hade kvällls öppet idag med lite erbjudande men mest på bilbarnstolar och det har vi ju redan så men en sak kom jag hem med men det var inte nå erbjudande på den

vi kommer ha skrutten i baksättet så köpte som en spegel som man kan vrida lite gran på så man kan se skrutten i bakspegen =) 199kr kostade den det fans en som var biligare men den gick inte att vrida och var som en nalle men vill ha en som går att vrida så man ser den bättre


Imorgon på morgonen så ska vi till Bm men inte till hon jag brukar för hon är borta =( ska till en annan men det går säkert bra får se vad hon säger
tycker jag har svällt lite mer men inte lika mycket som jag har gjort dom andra vekorna får se vad vågen säger imorgon

Tänk det är redan MARS så snart kommer du ut våran värde fulla skatt kan som inte förstå att det är sant att det är snart gast att man ligger på förlossningen och kämpar att få ut den lilla
hoppas man får en bra bm på förlossningen men det får man säkert annars får vi byta



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback