Nytt liv imorgon toppen




Börjar mitt nya liv imorgon nu blir det träna och äta rätt igen :)

Så ska börja skriva ner vad jag äter och hur mycket jag rör på mig och tränar är helt peppad till tusen

Syrran har hjälpt mig att beställa lite från svensk kosttillskott, gjort ett tränings program och hur jag ska käka så hon är min lilla coach :) så nu ska dom där gravid kg bort

Har skaffat en app på mobilen som räknar hur långt man har gått och vissar sen upp på en karta hur man har gått super kul så får man olika medaljer :)

Hade tänkt att ha vårruset som en utmaning att springa 5 km som den är men det är ju snart här i Luleå så hinner nog inte få till någon slags kondis till det men nästa år då jävlar ska man springa på en bra tid

Så imorgon blir det upp på Vinden och hämta ner pilades bollen har fått låna några vikter av mamma och hopp rep och ett band av syrran så man kan gyma lite här hemma efter man har gått och promenerat när man inte har möjlighet att vara på gymmet men sån tur i oturen att mamma min har gjort illa benet så hon är sjukskriven så hon kan ha min älskade gulliga två månades bebis idag när älsklingen jobbar när jag vill träna


Har börja härma en när man räcker ut tungan åt han plus han skrattar så himla mycket nu så mysigt att se och höra han skratta åt saker




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback