Riktigt nöjd med tiden

Idag har jag haft villo dag från gymmet:(men på efter middagen kunde jag inte hålla mig kläde på mig och pojken och la han i vagnen så gick jag ut och joggade i ca 5km på 34 min är riktigt nöjd att få den tiden när man har joggat med en barnvagn men något konstigt är det jag orkar mer och lättare när jag joggar ute med vagnen en inne på spring bandet på gymmet det har varit tvärt om så nu ska jag börja kära kondison ute med vagnen medans vädret tillåter det

Imorgon blir det joggning in med vagnen till gymmet får se vad man orkar är ute och jobbar i natt så slutar ca 6:45 på morgonen

Har som mål att jogga/springa 5 km ute på mindre en 30 min till 3juni för två år sen så sprang jag på 30 min fast jag var jätte förkyld stannade och gick för att snytta mig några gånger och förra året så gick jag VÅRRUSET med vagnen och några från mamma gruppen men nu nästa gång då ska jag springa/ jogga med eller utan barnvagn

Om inget annat händer typ är jätte tjock igen man vet ju som inte vad man hittar på för något




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback