Duktig kille stolta föräldrar

Min lilla skrutt har varit så duktig idag han har käkat jätte bra och bara grisat lite så man har klarat sig med en vanlig haklapp :)

Han har bara sovit två korta stunder idag och inget på kväll och orkade ändå vara uppe lila länge som han brukar och nattningen gick jätte bra idag vi la han och sa godnatt efter ca 10 min så började han grina lite hysterisk då gick älsklingen in för att trösta han men då märkte han att lilla mannen hade bajsat igen så jag byte och la han igen och sa godnatt så låg jan och små små gnällde lite i ca 5-10 min sen somnade han :)
Så det går mycket bra framåt :)

Våran lilla man är så GLAD och SKARMIG av sig så himla snäll har varit lyckligt lottad att man har en som typ alltid är glad om det inte är nå med tänder,övertrött eller magen
Plus är ett STORT plus att han sover så bra på nätterna allt mellan 11-12 timmar men oftast 12 timmar
Han roar sig själv ganska bra så man kan laga mat och sånt jätte bra

ska inte klaga finns folk som har det värre som har barn som är sjuka på något sätt eller vaknar flera gånger per dag och så vidare tänker ofta på några av mina vänner som har det lite jobbigt ibland med olika saker med sina små troll

Har gjort fisk rätt så han har i ett tag framöver snart ska man göra lite kött och kyckling rätter så han har




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback