Duktig kille

Jag och skrutten sitter på golvet och ser på körslaget :)

Lilla skrutten sitter jätte bra själv nu och sätter sig själv upp jätte bra

Han har hittat lådorna och ungen så väntar bara nu att han ska använda dom och dra sig upp för när man tar hans händer så ställer han sig upp

Nu går det väldigt fort fram han utväxlas jätte fort :)

Idag när jag var på toa och han var i gå stolen i v-rummet och pratade så ropade jag på han så han kom springande och när han såg mig så sa han mammmma två gånger trodde inte mina öron så jag sa till han vad säger du så då sa han mammmma igen då var jag på väg och ramla av toa stolen av lycka han blev så glad när han såg hur glad jag blev
Den blåa filuren han håller i är från www.hafva.se hon har en wepshop,blogg, finns på fb och butiken finns i luleå super fina saker

Ojj vad han har pratat och sjungit hela dagen och han håller på ännu :)brås på sin mamma




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback