Fin utveckling på gossen.plus drömmer bort

Sitter och drömmer mig bort medans jag käkar gröt, 2st ägg och skrutten går runt i gå stolen som har käkat sin gröt bra :)
om att äga ett hus som man kan få fixa och dona som man vill ha med massa färg,golv,tappeter,nytt kök och sånt


Lilla skrutten har gormat lite med och käka han har kommit på att han inte ska ha nå välling eller ersättning alls ersättning kan man få i han typ 60ml om han är jätte jätte trött
Vanliga maten går jätte bra ibland och ibland ska han bara ha någon sked och bara dricka vatten
Plus det roliga han har kommit på är att han ska dricka ur min vatten tränings flaska till måltiderna ibland det går faktiskt bra för han att dricka ur den ska köpa han en liten sån när jag hittar

Det är så kul att se hur han utvecklas hans tal , kommer bättre fram i gå stolen igenom dörrarna och trösklarna,försöker sätta sig upp och har börjat små krypa min lilla skrutt är 7 månader och 6dagar gammal




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback