Kört hårt

 
Idag så körde jag sista dagen på gymmet den här veckan =( skulle kunna träna på gymmet ALLA dagar på veckan men det går ju inte får då får ej kroppen villa men jag promenerar ALLA dagar i veckan i ur och skur

 idag blev det lite puls ökande mellan övningarna med stepbrädan fast först så körde jag 25min på Cross-trainer
lite bilder från gymmet
 
Idag så hade dom ett Tema på Gymmet
den har taggit bilden från Google
 
 
jag testade Olgas Rönnbergs dagens plank övning den kändes testa så får ni känna själv hur jobbig den är
Läser Olgas blogg tycker om den här har ni länken http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/ hon
hon inspurerar mig längtar tills hennes bok kommer som heter och ser ut såhär
har taggit bilden från hennes blogg
 
 
 
 
så skönt att det inte har ösregnat nå idag bara kommit någon liten droppe
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback