så himla NÖJD

I förgår så var mamma/mormor med Alexander när jag får till gymmet han har små gormat i några dagar det är nå som stör han eller om han har ont i munen av tänder så han har fått någon alvedon
 
några bilder från den dagen på gymmet


sen när jag kom hem så fick Alexander natt maten och somnade i min famn
så mysigt det är man känner hur han andas så tungt så jag ville knapp lägga ner han i sängen så mysigt det är det händer inte så ofta nu att han smnar i famnen efter nattmaten han brukar oftas vara vaken när man lägger han i sängen och slår på mobilen
 
sen så tog jag en skön dusch =)
 
Igår så var jag på gymmet med jag sprang hela 5km på 31min skit så glad jag blev när jag kollade på klockan jag har som mål att springa 5jm på mindre en 30min till när vårRuset är i Luleå nu till slutet av våren =)
så nöjd jag var =) och Alexaander vaknade just då också så det var en jätte bra taiming
 
var lite slå i går så jag käkade det som var kvar av protein pankakan så tinade jag lite blåbär och tog lite banan och vanlig kessela 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback