Tiden får för fort måste bestämma mig

Fan vad less jag är på min gubbes jobb är tacksam att han har ett det är inte alla som har men hans jävlar tider man ser ju knappt han och nu när jag har suttit uppe på kvällen och vänta på att han ska komma hem så jobbar han ännu han är kock på en resturang och dom stänger köket i gänglige kl 22:00 men inte idag tydligen så ska dom göra mat ännu den där PENGAR kåta fan som äger skiter tar imot gäster med mat

För mig får han gärna vara kock men hade hoppas att han skulle inse att om han jobbar på någon lunch ställe eller någon annan stans vars dom inte jobbar så set så skulle han träffa mig och våran skrutt mera så man kan ha mysiga hemmakvällar och sånt

Plus jag måste byta jobb för hans och mina jobbar tider krockar jag jobbar ju som sagt natt så börjar ju allt från 2045 till 2200 och han är sällan hemma före 2300 :(

Måste hitta mig ett dag jobb måndag till fredag dag tid hmm måste ju som sagt komma på något så jag kan söka jobb eller om jag måste plugga så måste man ju söka in våran lilla skrutt är snart 8 månader tiden går fort så snart är han 1-1,5 år och ska gå på dagis




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback