1a advent

Usch är så les fast det är ändå mysigt att vara gravid men känner mig så handikappad när det värker i kroppen av vätskan som trycker på och fogarna blir ju bara sämre destu mer jag fylls på blir så tung igår kväll fick jag knapp upp dom flärparna på den nya blöjan som sonen skulle få :( Förlåt att jag gnäller så mycket är en less gravid mamma som vill kunna busa och vara en bra och lycklig mamma till Alexander och till bebisen
Skönt att det har kommit snö men nu vågar man ändå inte gå ut för man ser ju inte vars det är glas halt
Igår gjorde jag pepparkakor,diskade,dammsög,skurade,tvättade och slog in lite julklappar ska bytta sängkläder till oss idag och göra julskinkan också
Vill sätta upp granen vet ej om jag Ångrar mig om Alexander är helt galen på det för förra året tog han inte i den känns som man får igen det Nu har man en dag kvar till bf har lite förvärkar men inte så mycket har mest som mens värk På tisdag kl har jag fått en tid på Sunderbyn sjukhus på en koll få se vad dom säger hoppas dom sätter igång en på något sätt



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback