Äntligen :) så skönt

Idag var jag äntligen och träna på gymmet var på shopping Inpuls så jävla skönt var det prinsen ville ej villa så han var vaken hela tiden käkade lite mellis när vi kom in till stan innan jag tränade på vägen hem så somnade lilla prinsen som är hela 11 månader imorgon oj så fort det går


På gymmet körde jag uppvärmning på crosstrainer i 15 min i 8-15

Körde sen olika biceps och triceps övningar vissa orkade jag desamma vissa fick jag ta ett kg mindre men är nog snart igen efter jag har varit sjuk

Körde intervaller som avslutning
1x17 min gick på hastighet 5,5 i en min sen sprang på 13 och i bland på 12,5 i en min när klockan visade 17 min då blev prinsen lite otålig så jag slutade hade som mål att köra i 20 min men det är prinsen som bestämmer orkade mycket mer en vad jag trodde så det blev ingen mjukstart som jag tänkte hehe


Kvällen gott

Ett ägg
Lite mixad sallad
En tomat
Två skivor kalkon
Lite citron olja




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback