Arg men tur

Så då finns det Inge vatten igen så jävla less sen dom bytte dom där rören i sommras så har det bara gormat

Tur att prinsen han få sitt bad och kvälls ersättningen/välling

Tur att jag hade slut vatten i min vatten flaska och skulle fylla på och det kommer ej nå vatten så tur att kl inte var så sent plus att mamma/ mormor bor nära och var hemma som kom just med 6 L vatten så klarar vi oss i natt och morgonen

Jag som inte har hunnit duscha efter träningen urs jag som skulle duscha efter jag hade druckit lite vatten för prinsen hade somnat just och blev ingen dusch tidigare för han var lite små pippig och mammig



Gymmet idag så när jag nästan var färdig så blev prinsen ganska trött så fick hem han somnade i vagnen och jag gjode dom två sista bröst övningarna hemma

Prinsen är så söt han har kommit på att suga och bita på mössan




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback