Jan. 21, 2013

Idag kl11:20så var jag på Inpuls och hade pt timme med A skit vad hon tar död på min stakars kropp men så jävla skönt på samma gång

Tur jag hade med mig lunchen för den behövdes derekt efter passet

På vägen hem så for jag förbi arbetsförmedlingen och skrev in mig :) så ska också prata med en syovägdelare på kommvux och prata om att hitta nå och plugga om jag inte hittar något jobb

Till middag blev det två små potatisar,torsk,rivna morötter och massor med kvarg röra med citronsaft,svart peppar,lite senap och dill

Imorgon blir det ett kondisens pass för min del får se om det blir ute runt sjön eller inne på gymmet som temperaturen vissar nu så blir det ute runt sjön

En sak som är säkert när jag får mamma penningen så ska jag köpa tränings handskar




Kommentarer

Ungefär hur länge brukar du träna vid ett pass? :)


Kom ihåg






Trackback