Mitt mål är

Mitt mål är att bli mer vältränad 
 
har en mål vikt på 65 kg men muskler väger mer en fet så jag är ute efter mindre cm 
 
har Inge speciella måt jag vill åt bara komma i mina kläder igen som jag hade innan graviteten 
 
men kan som säga på ett sätt att jag redan är i mål som gäller styrke träning så har jag mer muskler och orkar lyfta tyngre vikter en innan graviteten 
 
Men kommer nästan i alla mina kläder igen men har lite lös hud som drar i hop sig mer och mer 
 
har som en självbild i huvudet jag vill se ut men det är hård träning till det vill se ut som bild 2-3  
 
men jag vet att jag inte kommer hinna komma ditt innan jag ska bli gravid igen om det går som planerat men vill göra en så bra grund som möljligt 
 
 
har tappat 35kg på 10 månader och tappat 63 cm på 8 månader 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback