Massor med buss

Idag har prinsen gormat mycket med maten kände i munnen imorse någon fler har spruktigt igenom så hoppas med hela mitt hjärta att det är över snart så han äter som folk igen och sen slipper allt besvär med tänder för ett tag Efter hans lunch villa så for vi till Leos Lekland och bussade lite blev middag där så han käkade okej om man jämför med lunchen inte så mycket gorm Lite svårt att få bra bilder när han inte ens var still en hundra dels sec
Efter Leos så for vi på Ica maxi och hämtade ut mina gratis gåvor jag har fått för jag fyller år på lördag en tårta och en tårtspade igår hämtade jag ut en gratis gåva från Ica kvantum en frys tårta med Köpte lite smör,hårdbröd och nå mer som jag redan har glömt På kvällen lekte prinsen med min mobil kamera
En var visst lite inne i tven kan som inte fatta hur reklam kan vara så intressant
Kvälls vällingen gick först inte alls så la trötta prinsen i sängen han blev lite ledsen som han fick vara i någon få min sen plockade jag upp han då dög vällingen drack nästan allt och han somnade gott
Var nyss och fota han bör han sover gott ska sova nu jag med Längtar till fredag snart får vi se lilla skrutten i magen



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback