Om jag inte minns fel

Lite hög punkt efter lunchen att få gnaga själv på en hel tomat blev en dusch efter som han älskar Våran tvättmaskin kom i torsdags morse som vi ska koppla in idag måste in och handla några små saker efter prinsen har vaknat så vi kan göra iordning garderoben i hallen så vi får in alla kläder och små saker som man har haft i skötbordet
Jag och gubben hade lite kvälls mys till en film gott var det
Prinsen har kommit på att man kan lägga bollhavs bollarna i köket i diskhon och på bänken också annars kastar han ut dom i V-rummet överallt
Har gjort smoothie till mellis innan vi går in till stan efter lunch villan få se om prinsen tycker om det
Lilla prinsen i magen verkar vara väldigt lung på dagarna och på nätterna känner jag han inte så då sover han nog har som för mig att jag kände Alexander som mer livlig i magen om jag inte mins fel



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback