Hoppas på bättre

Prinsen har börja bli så stor och smart idag när jag gjode iordning middagen så klättrade han upp på en vanlig stol och ville sitta där så sköt den närmare bordet så fick han plocka maten från bordet en från sin talrik med kant så ser han inte in i den så bordet gick bra
Om min sjukskrivning försätter så ska jag låsa mitt tränings kort så kan man låsa upp det sen när man kan träna I fredags så var jag till läkaren för nu gav jag upp och ha lågt blodtryck man kan fan inte göra något med prinsen typ och inte jobba så blev sjukskriven i två veckor så får se om det blir bättre eller om man blir sjukskriven mer hoppas det blir bättre så man kan bussa med prinsen och jobba så man får in mer pengar speciellt nu när vi är uti och villa köpa hus Imorgon så kommer min mamma hit vid tolv tiden för prinsen sover då och jag och gubben ska och kolla på ett hus



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback