Fick lite godkänt

Sitter och väntar på att prinsen ska somna in djup så ska jag ge han lite välling det blev typ inge mat till lunch hade gjort köttsoppa men han skulle bara sleva i sig skyn så fick godkänt för den allafall Fick lite mag smörj som jag kallar Laktulos så bajsade lite innan vi la han i sängen tog ca 3 min så blev han tyst :) Ska på två års kalas sen när han har vaknat från sin villa och efter det ska vi till hans farmor och käka blodplättar Ska gå och ge han vällingen nu så ska jag försöka villa sen lite när det inte blev så mycket sovande i natt för mig



Kommentarer
» Anna

Varför ger du han laktulos? Är det inte bättre med plommon eller päron?

Svar: Förut gick det bra han har en period att han inte ska ha plommon och päron hade vi ej hemma gav han 1 ml så nu är det löst och behöver nog inte ge på väldigt länge
nina


Kom ihåg






Trackback