Less och kroppen värker

Idag så var jag på stan en sväng och kollade hittade ÄNTLIGEN en tomte luva till bebisen :) På Åhléns för hela 29kr Så nu behöver jag bara hitta någon tröja eller så som Alexander kan ha på sig han är så varm av sig och tycker ej om tajt och styva kläder
Alexander var så mysig nu på kvällen en stund innan vällingen så la han sig bredvid mig och hade huvudet på magen fast lillebror bökade i magen han skrattade till någon gång hehe
Ingen bebis ännu :( hoppas den kommer snart för vätskan i kroppen fylls på fort nu så man blir så tung mina stakars fötter och ben bär mig inte snart det värker så i kroppen och händerna funkar knapp har ingen känsel typ i mina fingrar
Så har man betalat alla räkningar nu ikväll så då är det gjort fy så tråkigt det är



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback