Mer och mer känningar

Jag får mer och mer förvärkar och mens värk liknande där nere :) få se när lillen har tänkt att titta ut till oss
Fattar mig inte på folk ibland pop har haft ett erbjudande om man följde dom på instagram och visade upp det i butiken så fick man en mössa så länge lagret räckte skrev dom men så blir folk arga och besvikna för lagret hade tagit slut när dom kom till affären Jag fick ingen mössa idag när jag var in för det var slut på våran pop affär i Luleå men inte blev jag arg och besviken för det ändå for jag in enkom in till stan för det
Har fått en förpackning ned 2års välling av en så vi har kört med 1års välling till prinsen som är 19 månader så när jag blandar så byter jag ut en skopa med 2års vällingen istället för 1års välling funkar bra har gjort det i tre dagar sonens mage verkar ej reagera nå alls vet ej om det är vällingen eller om det är en slump att prinsen drömmer mindre
Ojj vad jag och prinsen har busat på kvällen och till minimello på Barnkanalen och idol har vi dansat,skrattat och klappat händer :) plus jag fick ett tränings pass kände det som Här på bilden villar vi en stund i soffan efter minimello
På måndag har vi fått en privat visning på ett hus så det ska bli intressant om man inte är och föder barn min pappa ska med också och kolla med oss



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback