Överlycklig prins

Tidigare innan lunch så var vi ute hela familjen gubben drog prinsen på bobben och åkte någon sväng i en liten bake vid oss prinsen gjorde sitt premiär åk på bobben han satte sig och höll i raten behövde ej vissa han hur man skulle göra han skrattade och lätt väldigt glad for av någon gång det tyckte han bara var skoj :) det är min gammal bobb från när jag var liten som han åker på
Prinsen verkar älska snön Till lunch gjorde vi omelett han käkade nästan upp en hel 3äggs omelett med lök,tomat och korv i och fick en clementin till efterrätt så när prinsen skulle sova lunch så hade han så mycket energi fast vad trött kunde ej komma till ro så fick klä på oss och gå ut man han i vagnen 3m utanför porten kollade jag in i vagnen då sov han redan gick en liten sväng när jag ändå hade klätt på oss
Fick på mig min slito släng jacka i morse när vi gick ut det var verkligen på håret att jag fick i gen den



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback