Ursh

Fy tusan mår inge bra idag sen jag vaknade av prinsen så har jag mått illa, dålig i magen, yr och kännt mig anment svag i kroppen tur så vaknade prinsen på rätt sida drack upp typ all välling plus tog min macka till frukost hehe
Lite svårt att få en bra bild när han skrattar till Barnkanalen i morse
När tror ni bebisen kommer ut ?? Ska till bm om en timme och på koll så få se om hon ringer och frågar Sunderbyn sjukhus om dom vill göra hinnsvepning på mig Skit vilken natt man har haft har knappt kunnat sova har kännt som jag vill kissa går på toa kommer inget får sammandragningar går från toan kommer till sängen känns som jag kommer kissa på mig har kännt så i ca 2,5 timme innan jag lyckades somna en. Snabb stund av trötthet sen har fogarna spökat som vanligt I morse väckte Alexander mig att klappa mig i pannan så har smugit ner från sängen och kommit in till vårat sovrum skit så rädd jag blev innan man han öppna ögonen och se en go prins framför sig som skrattar



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback