Vecka 38

Imorgon går jag in i vecka 38 :) nu händer det saker :) får mer och mer för värkar :)



Det jobbiga som är nu att fogarna blir värre destu mer vätska jag fulls på mina fingar är som tjocka korvar och fötterna och vaderna hur tjocka som helst har börjat bli ur igen i veckan har gått upp ca 6 kg på en vecka så gjorde jag med Alexander också med vätskan i slutet så sover sämre på nätterna nu och tar mig knapp upp från sängen när mina fogar och fingar inte vill hänga med :( ringde min bm i morse hon ville ha ett urin prov i morgon och mitt torsdags besök blir i morgon istället så få se vad hon säger kommer prata med henne om  hinnsvepning så får se vad hon säger om det när jag pratade med henne idag lite smått så fick jag allafall inte detektivbyrå nej men det är ju Sunderbyn sjukhus som bestämmer 


Söt ungen och gubben tidigare idag till lunch villan så söta 





Nu blir det fruktsallad och kvarg röran igen muma



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback