Bm besöket

Idag har jag varit hos bm för kontroll på lillakrutten i magen huvudet var ner med inte fixerat sig st måttet 33cm hjärtslagen 136 Oj så svårt att komma ihåg att skriva ner när man har onda sammandragningar fick order av bm att göra det så jag inte har för många varje dag och om det ökar och att villa mycket tycket jag inte gör någon och bara tar det lugnt Prinsen är på dagis dom dagar gubben jobbar jag har skola ca 3 timmar måndag till fredag villar innan jag tar bilen och hämtar prinsen från dagis för han villar på dagis när jag slutar skolan så hämtar han senast tre men ibland får jag sitta och vänta på våran prins som sover På helgerna sover han mellan 12-15 00 och i bland längre Han är väldigt självständig leker för sig själv så kan små villa på soffan och se på när han leker eller läser vi bok och små leker med han på golvet väldigt lugnt
Känns som jag inte kan villa mera en vad jag gör får sova på nätterna prinsen sover allt mellan 10-13 timmar på nätterna



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback