Måste skryta lite

Måste få skryta lite fast vissa kanske tycker man har börjat för set prinsen är 19 månader och har prövat uti pottan men har ej villat sitta still så idag efter middagen kom jag på att det var någon vecka sen jag provade så jag testade satte han på pottan med en liten leksak och jag satte mig bredvid och lätt så man gör när dom ska kissa så kissade han efter någon sec och efter en stund så bajsade han med han blev så stolt och glad när jag berömde han så ska testa igen efter middagen i morgon :)
Bilden är tagen på mekonomen av prinsen själv medans han satt på kassa disken medans jag betalade en gumig grej som håller upp avgasröret så nu har jag skaffat ett litet jobb åt gubben som han får göra någon dag blir säkert till helgen när han är ledig
Tidigare idag var jag och köpte två koftor från en för hela 80kr för båda hittade dom på en köp och sälj sida på FB till gubben hans kofoter har gått sönder lite någon dragkjeja här och någon har håll i fickan får hoppas dom passar
Var också tidigare och hämtade ut en beby box på barnenshus men blev väldigt besviken när jag öppnade boxen
Ska snart lägga mig sen vi ställde om klockan så har prinsen sovit lite oroligt och vaknat redan kl 6 får se om han sover bättre och längre inatt han skulle behöva sova till minst 7 för att orka han blir så trött till lunchen



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback