Så kan det gå

 
Nu var det några dagar sen sist ni som inte vet så är familjen och hälsa på Sami och familj i Söderhamn blev inte som jag hoppades på men får tänka lite positivt Alexander får ju träffa sin kusin Sanna som blir 3 år i slutet på denna månad :) 
 
 
 
vars jag tog ett tränings kort i två veckor var inte som jag hade hoppas på ett litet och lite sunkigt gym men bättre en inget plus doms benpres är jätte konstig kan ej köra för mina ben räcker inte så det blir som vapress typ :( 
längtar hem till det BÄSTA gymmet gym och fitness luleå :) så vad det ska tränas när man kommer hem 
 
 
går bra med kostschemat super äter så himla gott :) glömde min kropps våg hemma så köpte en ny när vi kom fram sama märke men man vet ju inte om det skilje sig mellan dom man ska ju alltid väga sig på samma men ska ändå bli Nyfike. Och se vad vågen säga men för en stund vägde jag mig med kläder och hade ätligt hyfsat nylig sen vägde jag ena sonen i famnen och då sa vågen 79,0 kg 
 
 
 
Men men det blir långa pw på mornarna för våran familj vaknar tidigare en dom vi bor hos så dom får sova 
 
 
Lite te bilder från pw på mårgoena
 
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback