Stolt över mig själv

Igår kväll när gubben kom hem ville han Max mat så for och köpte det men snart kan han fara själv och köpa 

Blev inte alls sugen på Max mat längtade hem till min casein choklad fluff som väntade på mig i kylen tidigare så har man varit sugen och försökt motstå och inte lyckas kanske beställt själv eller nallar på vägen hem från gubbens pommes men igår var jag inte ens sugen så är  väldigt stålt över mig själv men det är ju inte helt lätt kommer säkert någon dag framöver att man. Bara vill äta allt men ska vara stark mycket sitter i vårat huvud så bestäm er och kör på det skit i vad huvudet säger lyssna på hjärtat och dina drömmar man kan äta gott fast man går på diet får bara använda fantasin och det ska jag försöka bli bättre på 






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback