Dra en traktor

 
 
 
 
Har en skit dålig dag har verkligen vakna på fel sida känner mig fet ful och äcklig 
 
 
inge kul kul alls att kolla sig i spegeln idag allat var bara fel och när jag skulle fara och träna så kom jag plånkan ju jogga in som uppnvärming till gymmet så är jag redo på engång och jogga hem  kändes som jag inte kom någon stans kämpade och kämpade kändes som jag drog på en jävla traktor bakom mig. Tror min kropp speciellt mina ben inte orkar bära på alla dess 85 kg och jogga och springa så mycket som jag har gjort denna månaden tror jag är uppe i 8 mil 
 
 
 
nu väntar man bara att A-h ska höra av sig så vi får göra ett kost schema åt mig innan jag kastar in handduken vill ha gått ner lite innan 1/8 då tävlingen börjar så jag inte behöver dras med dom här kg till dess plus att inte bara jobba med då att gå ner i vikt 
 
 
 
plus lite iriterad att får vänta först till måndag till min beställning från Gym på gym kommer var förbi igår och kolla om paketet hade kommit till mitt utlännings ställe nä inte det hon kunde se att det var i luleå och att hon skulle få packetet på måndag från Schenker 
 
Känner att jag skulle ha behövt agnhetas grupp pass i torsdags kväll men det blev inget för hon var tvungen att jobba så länge det passet är veckans höjdpunkt 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback