protein fluff

prutein flff gjode jag till plugg godis igår och göra det ikväll med 
 
super enkelt och gott
 
ca 1,5dl casein protein 
1dl äggvita = 3st ägg 
ca 0,5-1dl vatten
 
visspa äggvitan väldigt fluffig och sen häller du i lite i taget av proteinet och vatnmet tills du får den smaken du vill ha eller hur mastig du vill ha de
 
jag hade då jorgubbar,körsbär och melon till blir samma ikväll 
 
 
 
två tävlingar jag är med i på instagram 
 
 
 
 
 
 
just nu och sen i höst kommer/är Inpuls eller inpuls shopping mitt andra hem 
 
 köttade på med biceps,triceps så imorgon blir det rygg och nå annat har ej bestämt ännu men kanske 
 
 
imorgon är det rena julafton får mina sker från Gym på Gym och mest troligt kommer lag tröjan men den jag får är tyvär inte min dom har råka skicka fel så en kille fick min söderut men han har skickat den till mig i fredag så får den kanske på onsdag undra då vem jag får hade ju varit lite små kul om jag fick hans hehe 
 
är i lag sakär deltagar #80 #lifestylebymrr3
 
nä nu ska jag gå och göra fluffen så jag får lite plugg gjort innan sängen 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback