För och efter bilder Lifestyle by mrr 3.0

mina före och efter bilder

tycker kosten och träningen har gått jätte bra har ej haft någon ätardag under tiden 
har som inte rikigt fattat i mitt huvud vad som har hänt med min kropp är super glad att jag anmälde mig till tävlingen så nu har man sökt till teamet på mitt gym och hoppas att få komma med så man får planera nya mål mot secen 2015?

vikt 87kg-67,9kg -19,1kg
midjan 108cm - 87cm -21cm
under bröstet 88cm -80cm -8cm
armar 34,5cm - 31cm -3,5
lår 70cm - 59cm -11cm
vader 40,5cm - 35,9cm -5,4cm
rumpa 110cm - 98,5cm -11,5cm

totalt -60,4cm på hela kroppen

Allt går med villa har två små barn snart 3år och 1år

 

 
 
 
Sjuk nöjd nu järnet framåt med nya mål 
 



Kommentarer
» Kicki

Wow säger jag bara!
Skit bra kämpat och vilka resultat du fått. Är själv lite sugen på att anmäla mig till mrr 4.0 men tvekar då min rygg bråkar lite med mig just nu.

Stort lycka till i fortsättningen med satsningen mot scenen!

Kram Kicki

Svar: Det är helt klart värt det hoppas din rygg vill sammanbeta . Tusen tack
nina


Kom ihåg






Trackback