Sån tränings värk

Så då har man tagit ett lungt bröst,mage och triceps pass på gymmet börjar känna att orken kommer tillbaka smygande hoppas det finns lite mer ork i kroppen imorgon då det är ben/röv på schemat ojj så jag längtar så kul att träna det för kan plåg kroppen det där lilla extra 😃 
 
 
 
bad gubben spola upp ett bad till jag kom hem och det här fick jag doft ljus och bad skum så nu ligger man i badet och njuter en stund med musik i örona 👌 
 
 
Fast jag inte orkar lika mycket vikter efter jag har varit sjuk så har jag fått sån tränings värk i bicep och axlarna från igår får se hur kroppen känns i morgon om man har någon tränings värk från i dag vad det tar på en i huvudet när man vet att man för ca 1,5vecla sen orkade mer men snart är man tillbaka igen plus mer här ger jag inte upp i första taget 
 
 
får så fina kommentarer från min gubbe uti min kropp man blir så varm i hjärtat ❤️
 
 
 
Kan kan inte fatta hur ett gym kan göra en så lycklig med het fantastik känsla och gemenskap det är på gymmet gym och fitness på Tuna i Luleå 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback