Med rätt vilja når du dina mål

Man kan få snabba resultat på tre månader med bra kost och hård träning från 7/7- 10/10 så har två små barn en på 11 mån och en snart tre år så vill man får man priotera om lite alla har tid bara man vill nog mycket

 
 
 
Två bilder frå. Lördags innan jag for på 30år fest 
 
Var var helt nykter så klart vaknade på söndag morgon med värsta huvud värk och mer förkyld tänkte först att det var för lite sömn och kanske drukigt förlite vatten men blev bara värre efter middagen typ ville såga av huvudet fick som tandvärk och illande mellan ögonbryns ner mot näsan och i bland bakom öronen
 
 
gav upp i morse ringde 1177 och förklarade och hon sa klockren Bihåleinflammation
ej tänkte jag varför ska jag få min första Bihåleinflammation nu när jag har så kort kvar på lbmrr 3.0 kvar  har som inte tid med det här har redan inte tränat på en vecka fy vad kroppen skricker till gymmet 
 
 
morgon vikten i morse70,1kg
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback