taggad

igår gjode jag lite matlåer gjode inte så många då jag mest troligt får ett helt annat kalori intag på måndag gissar jag då jag har stått still i vikt i en vecka 
 
gjode lite ris med citron/svartpeppar lax och sötpotais/avokado mos med chili/vitlöks/ingefära kyckling och så klart grönsaker till blev helt super gott ville bara äta upp allt 
 
 
vi ska ha en lbmrr träff igen så jävla kul och christoffer vissade nyss priserna och en sån ska jag bara ha 
 
 
imorgon blir det mätta sig på gymmet igen av Anna Stålnacke så ska bli intressant om man har blivit mindre sen sist =) spännande 
 



Kommentarer

Duktig du är! Gott det ser ut! Vad äter du till frukost och mellanmål?

Svar: Hanna har gjort ett litet inlägg på vad jag äter . Tackar så mycket 😃
nina

» Milla

Sänker du kaloriintaget ytterligare då du stått still en veckan ? :)

Svar: Har stått still i två veckor så från imorgon sänker jag det lite
nina


Kom ihåg






Trackback