Hoppas det händer grejer nu

Skit så kallt det är testar att ha vidbyxor istället för täckbyxor men täckbyxorns dom åker på i morgons pw så se hur länge jag måste ha dom innan jag kan välja vidbyxorna 
hinner säkert bli grönt och fint innan jag kan tvätta upp dom och lägga undan dom 


Tycker det är lite kul förut var jag en som aldrig frös fast jag inte var tjock när jag var normal så frös jag aldrig hade aldrig mössa,vantar,halsduk,täckbyxor,vinterskor och så vidare 

Hade typ vår/höst jacka väldigt länge på vinten och i bland hade jag en kofta under 


Nu har man allt det plus massor med lager på lager under allt 



Lite sol bilder från i morse 


Fryser allt mer och mer och är allt mer och mer hungrig igår kväll fick jag lägga mig hungrig halsade till slut ett stort jummet Vatten glas sen kunde jag somna man får komma på sina knep det är lite kul jag lär mig så mycket av det här är super glad att jag tog beslutet att köra Allt under vägen är värt det 😃



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback