Närmarsig dagen D

Kan som inte fatta att det är bara 12 veckor kvar till dagen D

Det var ett tag sen jag skrev har haft fullt upp med träning massa annat och hunnigt ta hand om lite sjuka barn och jag själv väldigt förkyld som det kan gå

Förra helgen gjorde jag om mina naglar super nöjd 

och lördagen var jag på en hel kropps massage super skönt kände mig lite sne innan kände mig rakare efteråt 👌

Tränade på som vanligt och söndag var det vägnings dag så hade gått ner lite efter en vecka med mindre ris till lunch och middag plus byte du havregryn gröten mot ris istället så gör en nyttigt variant på risgrynsgröt som är super god



Det är 

30g okokt ris
1tsk linfrön
1/4 mossad banan 
96g äggvita 
20g vanilj protein pulver
Kanel,ingefära och kardemumma i 

Fått hem mina örhängen som jag ska ha på mig blev helt kär i dom
När jag hittade dom på
Instagram 

fort och smidigt tills dom kom hem kände mig som en prinssa När jag provade dom 

Det känder mer och mer förberedelse destu närmare 11/7 man kommer 



Kommentarer

Wow så fina naglar :)

Svar: Tackar 😃
nina

» Sara

Vad fina naglar! Vem gör du dina hos? :)

Svar: Beauty by jowa och Josefin där
nina


Kom ihåg






Trackback