Varför gjorde jag inte det

Lite synd att jag har kvar lite löshud på magen den drar ihop sig hela tiden så formen min på magen som jag har döljs av löshuden är jätte tack Sam att den har dragit åt sig så mycket den ändå har gjort från graviten ångrar lite att jag inte opererade bort löshuden jag hade i vintras för nu inför tävlingen är det försent 😢 kommer nog ha lite löshud när dagen D kommer men jag ska upp på scenen ändå får ta tagi i det sen när jag fyller ut mina två hud påsar till bröst 





Fick massage av gubben igår och när han masserade magen så kände han som jag hade magrutor 



Kommentarer

Bra jobbat! Hoppas att du vinner! Respekt för att du inte tagit bort löshuden eller fyllt i brösten som du skrev om. Du är vältränad och på riktigt! Var stolt!

Svar: Tackar men det kommer ske efter någon gång fast brösten gör jag naturliga som passar min kropp
nina


Kom ihåg






Trackback