hoppas jag har rätt magskänsla

så bli spännande i morgon att mätta och väga mig med coachen känner mig slankare och tycker jag ser mina muskler en liten aning mer =)
 
har gjort lite nya PB i veckan i rygg passet blev det rygg resningen med vikt plata t
värmde upp först med 10kg 1 x 12st sen 4 set med 15kg x 12st =) 
 
i triceps passet så blev det i bänk med vik 25kg 3 set x 13st sen och sista set 20kg x 10st   har vikten i knät 
 
 
 
 
för att dämpa mitt chokad sug så kom jag hade att jag hade den i ett skåp så det haf har i mina fula äggvita rulle 
 
 
 
har 2st äggvita (64g) 
som jag visspar hårt sen in i ungnen i ca 10 min i 200grader smeter inte ut smeden så mycket tycker att jag har svårt att få bort den från bakpappret då 
har lite kanel,ingefära och kardemuma i smeten sen efter den är klar sätta jag ditt lite till plus smeter på ett fint lager med chokladen 
 
det är min kvälls fika just nu plus ett gula 
 
 
 
lite bilder från dagen pw som blev lite senare idag fick lite sovmorgon så skönt att det smälter hoppas det forsätter så 
 
 
 
nu hoppa i tränings kläderna och fara på gymmet en sväng sen åka på ett möte uti vårat sparande 



Kommentarer

Vi har en tjänst som alla föräldrar är värda.

Blöjor,välling mm med hemleverans

Testa våra byxblöjor,,troligtvis de bästa på marknaden

www.blojbudet.se


Kom ihåg






Trackback