Tidigt pw i morse

Lilla mannen vaknade för 6 morse så fick följa med på min morgon pw på 75 min somnade om kändes lite att gå förbi jobbet började 07:30 så snabbt in och klä av han och lägga han i sängen och värma gröten medans så var det bara att sleva i gröten snabbt medans man snabb pratade med stor killen och gubben som just hade vaknat 
Tog bilen sen till jobbet och därefter styrde bilen mot gymmet för att snricka på lite mer muskler på kroppen
 
ojj så man får kissa hela tiden får dricka en hel del vatten då jag har börja bli lite små sugen men inte på nå sött mer att bara tugga på något så lute vatten istället 
 
 
hoppas min uppblåsa gasiga mage hinner dra ihop sig till på söndag då jag ska ha poserings träning i en spegel sal 
 
 
snart kommer min mamma och ska hjälpa mig och söka några jobb som har kommit ut sen blir det att hoppa i sängen för gröten är färdig och matlåderna för imorgon är uttagna från frysen 


Trackback