Är ej gravid

fy fan jag som var så laddad och kände att jag var stark blev en jobbig vändning på väg till gymmet :( det vred bara om och sen kände jag hur magen svullnade upp och jag blev gasig och rapig 
 
hade ej bajsat på två dagar så kände att det dröj på men inget mer så gav upp när jag kom hem från jobbet efter 16:00 tog ca 5-6st torkade plommon från barna det brukar ge lite effekt så den här gången blev man uppblåst som jag vore gravid ligger i badet och läsa lite body tidningen sen ska gubben ge mig lite magmasars 
 
så for hem och hoppas på Bättre mage i morgon då man i te jobbar så länge så man kan slakta ryggen som jag hade plane
n för ida
g testade lite men blev ett sånt trygg då jag tog i 👎
 
 
 
så ska fan inte röra dom där plommons nå mer



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback