Nervös

imoegon innan gymmet har styrke tävling så ska jag poserings träna första gången på gymmet med min underbara coach Madde både nervös och spanande
 
gymmet kiruna mot gymmet Luleå tävlar om en maskin om jag inte minns fel så fick Kiruna 29poäng förra helgen så kom och heja fram gymmet Luleå i morgon 
 
 
Har månadens vägning och mätning i morgon också 
 
 
i Luleå så har det kommit hur mycket snö som helst på två dagar så i morse när jag gick mina 60 min pw som blev 75min för det var så mycket snö så fick plumsa fram trött och tränings värk som tusan från midjan och ner så det var fan tjämpigt men till skut kom jag fram hungrig som en Björn så tur man gör färdigt gröt frukosten kvällen innan så det är bara och värma i micron och planda vanulk protein med vatten och häla på som mjölk så jävla gott så alltid när gröten är slut så blir man ledsen för man ville ha mer och mer så man längtar till morgonen efter till gröten så går det runt 
 
 
helt slut i magen och biceps blev cardio efter passet lite intervaller på lite lutning sen gå i hög lutning dom sista minuterna såsvetten bara rinner om en 
 
 
fy fan så glad jag är det gabske inte är nå och höra för er men för mig är de det 4set x 10 börjatr själv känna sig hård om magen under löshuden så nu får det ta och dra i hop sig 
Tillomed gubben sa idag när jag stod och skala potatis till potatis moset jag skulle göra till resten av familjen så kramade han mig och strök mig på magen och sa ojj här händer det saker gubben du är ju hård 👌.
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback