Blev en stort skillnad

Lite mer förberedelse idag idag stog hår , brun och fransar på dagen




Färdig på salongen för idag

Sen hem och göra klart fredags och lördags maten så det är stort
Set banan som ska köpas för dom dagarna 

Medans jag gjorde det gjorde jag färdig resten av familjens morgon middag och lunch till ungarna på fredag tanken var inte att det skulle bli så mycket ris men går påsen sönder så gör den det 

Köttfärssås och torsk/ broccoli sås till riset 

Ris 


Goda söta Madde cochen var förbi med lite sy kitt om man behöver så nå och lite god drick 


Imorgon 
Så nu är det nära 

Så tanka bilen 
Förd mat till gubben
Godis påsen
Jordgubbar 
Packa det sista 
Så är nog allt 



Kommentarer

LYCKA TILL!!
Jag hoppas, hoppas att jag kan komma ner och heja på dig. Annars håller jag tummar och tår och hejar på dig härifrån. Du är grym! Kram

Svar: Hoppas du kommer hade varit skoj kommer vara där till söndag
nina

Lycka till bruden!! Kram Malin fredriksson

Svar: Tack Malin
nina

Spark i baken!!
kram

Svar: Tackar 😃
nina


Kom ihåg






Trackback