det var droppen

älskar mina barn jätte mycket men inge kul att kroppen spciellt magen och brösten blir förstörd efter mina två älskade barn men det är inge kul att gå 40+ på vågen x 2 och kämpa sig ner allt och sen får en trasig mage med delade magmuskler och navel bråck och löshud och bröst som två tomma hud påsar som hänger så bara vätskan har landat och magen vant sig lite med vad jag äter så ska jag uppsöka en läkare som får kolla och hopps jag får en remis uti magen mår dåligt över det så trist att jag kämpar så mycket men jag ser bara den putiga magen med lös hud och har lite små ont i bråcket ibland nu på senaste tiden jag längtar till jag kan ha sex utan att behöva ha ett tajt linne på mig som håller allt lite på plats och inte tar ont när det guppar idag fick jag veta uti navel bråket på gymmet =( fast ändå skönt att veta vad det är för något som ömmar/tar ont ibland det var droppen för mina magmuskler kommer ju inte dra ihop sig där så länge jag har det har åkt ihop på vissa ställen ni som har gjort en mag opration får gärna skriva lite om det åt mig



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback