Hoppas att det kommer att funka

Blev en morgon pw med lila Lucas han blev vekt av sin store bror lite tror jag Alexander skrev efter välling från sitt rum ca 05:45 han fick en då men Lucas blev lite störd av att han skrek tror jag han började röra på sig i sängen vaknade att jag hör Lucas pratar ca kl 06:25

Andra natten dom sover i samma rum 
Gick ut med han på en promenad hela vägen tills han somnar Låg han och njöt och kollade och lyssnade på regnet 
trött liten kille 

Fick sova en liten stund i vagnen på bron tills jag väkte han 



Sen kom farmor Liisa så jag och karl kunde gå på masarge och basta fast jag basarer inte så länge så sitter och skriver det här medans han får massage   Snart blir det min tur 😃 och han får basta 


Ikväll blir det att gå ut och äta 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback