Gick över förväntan bra

Körde back träning igår kväll på ormberget fy så gott det luckrade vet ej vad det var för evumang där men en sak reagerade min näsa på att det fans och grilla falukorv över öppen eld 
bilden är från Google 

Blev mer död en levande efter back cardion plus märkte när jag reste mig upp från backen innan jag for och handla lite till bakningen
Så märkte jag i mina vidbyxorna har tydligen fått ett stort vädrings hål i grenen fick ett gott skratt att jag knapp kom upp på fötterna 

hade det inte varit för knoten hade jag nog legat kvar ännu 

Bakade sen för gubbens födelsedag den 19/6 och hoppas det finns kvar lite till den 13/7 då det är min tur att fylla år mer ska bakas ikväll och tårtan i morgon ska förberedas blir nog att baka bottnarnar på morgonen efter  pw , morgon övningarna och så klart frukosten så det är bara att sätta på allt gott gubben vill ha en Classic grädd jordgubbs tårta så det går ärlig så fort tänkte försöka se om
Tåla modet till att spritsa grädden 


Blev choklad kokos rutor 


Blev några choklad bollar hade plast handskar men naglarna gjorde hål så fick skrubba naglarna ändå hehe 


Va inte alla sugen på att nalla 👌





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback