Nu JÄVLAR ska inte fala på målsnöret

Mättningen visade 1%mindre men det var ändå en rejäl käft smäll i morse när jag kollade mailen fy så ledsen jag blev som jag kämpar och kämpar inge fuskande och sånt följer Kostschemat
Till 110% så snyftade lite på pw i Mose och lite på gymmet för mig själv och skrev lite med coachen och nu kommer det bli luft från måndag sa att jag gör vad som helst om jag ska leva på vatten och lyft så får det bli så dom
Sista 5veckorna har jag kämpat över 1år  med matlåder och följt ett Kostschema lagt ner massor med tid och pengar plus att varit borta mer från baren och gubben så ska jag kämpa på med sista engeri och glöden dom sista veckorna NU JÄVLAR ska det kassas dom sista veckorna blir jag ett varak så blir jag det 

Så ber om förlåtelse om
Det kommer gnällas, gråter , helt borta eller grining nu i förväg 

Och vill ge ett stort tack till allt som min underbara coach hon gör allt sitt bästa att hjälpa mig och min kropp är inte lättas att arbeta me då den har en egen vilja den har lydigt väldigt bra men nu på slutet gått lite segt men med bästa hjälpen från cachen dom sista veckorna ska vi verkligen visa vilka som bestämmer och ska verkligen inte glöma att tacka nära och kära speciellt min underbara älskade gubbe Micke och mina två underbara små pojkar Alexander och Lucas som stöttar sin mamma på sina små
Söta sätt om vad jag längtar till jag bara kan vara med dom en hel helg eller kväll utan att tänka på träning eller förbereda sig 

Så nu ska den här deppiga mamma Nina rycka upp sig och gasa dom sista veckorna och kunna glänsa på scenen och nöjd 



Ville skriva av mig lite vet att jag har tagit beslutet helt själv 



Kommentarer

Du är en stor inspiration för mig och andra där ute.
Jag hejar på dig. Du har gjort en sån beundransvärd resa att jag inte har några tvivel alls om att du kommer att klara dessa sista veckor som är kvar.
Kämpa på, hela vägen in i mål!!!

Kram

Svar: Tusen tack för det fina du skrev blev så glad när jag läste det 😃❤️
nina


Kom ihåg






Trackback